من پروتابل خریدم ۳تومن
من دارم چهارتومن میفروشم سینه هام اوایل خیلی بزرگ و پرشیر بود خریدم که خالی کنم نمیتونستم رو بخیه هام بشینم دردم نیاد ولی بخواطر زایمان انقدر بخیه خوردم و واسه داروهایی که میدادن عفونت نکنه تنم شیرم خشک شد درحدی که بچه رو نمیتونم سیر کنم شیرخشک کمکی میدم واسه همین میفروشم خواستی بگو خودم ۴۶۰۰سه روزگی پسرم خریدم الان پسرم دوماهو نیمشه ده بارم استفاده نکردم
عزیزم از توی باسلام بخر شیر دوش برقی my 373 من خریدم راضیم خریدم 2900
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.