۵ پاسخ

اگر دکترت قبول کنه زیر میزی میگیره و نامه رو امضا میکنه

سفالیک و اصولا سزارین میکنن

چرا دیگه میشی اختیاری

مشکلاتی مثل جفت پایین یا سرراهی یا مشکلات لگن یا فشار خیلی بالا و خدایی نکرده مشکلات قلبی و ریوی یا سابقه ی جراحی های عمیق مادر ،سزارین میکنن

نع مگر خودت اختیاری انتخاب کنی که عمل بشی

سوال های مرتبط

مامان پناه💗 مامان پناه💗 ۴ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری