۴ پاسخ

والانورهان از ۲ماهگی میخوابه

فکر کنم منظورت اینه بدون بیدار شدن مداوم ۸ساعت بخوابه هر بچه ای فرق داره اگه بشه هم بعد از یکسالگی

من از دوماهگی عادتش دادم
لامپارو خاموش میکردم همه جا سکوت
ساعت ۹ سینم دهنش میخابید تا ۸ صبح البته ۲ بار هم برای شیر پا میشه
ولی الان عادت کرده۹ شب می‌خوابه

مگه الان نمیخابه؟ من از ۶ ماهگی
البته ۵ ماهش ک شد راحت ۸ ساعت میخابید ولئ شبش ۳،۴ بار بیدار میشد برا شیر

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی