خانوما سرشیر میشه به دخترم بدم

۴ پاسخ

نه عزیزم نده خطر تب مالت اینا داره

از طرفی احتمالا چون خیلی چرب میشه بچه رو اسهال کنه دل درد بشه‌

نه عزیز هم محلی بودنش خیلی خطرناکه براش هم اینکه احتمال رفلاکس رو شدیدا بالا میبره خیییییلی زوده برای سرشیر خوردنش!!!

اره زیاد نده

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان آنیسا❤️ مامان آنیسا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی