علائم زایمان چیه؟

۵ پاسخ

من پایین کمرم درد می‌کنه
یذره هم بعضی اوقات زیر شکمم درد میگیره

من دردشکمی الان دارم باترشحات خونی

همه چی هست....هرکی یکیش میگیره...

هرکس فرق می‌کنه عزیزم ببخشید من دل پیچه واسهال شدید شدم زایمان اولم

درد های شکمی و لگنی مثل پریود
با فاصله منظم

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۳ ماهگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان شاهانم🫀 مامان شاهانم🫀 ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی