سلام مامانای گلم اگر مو رنگ کنم ضرر داره

۱۵ پاسخ

اره ضرر داره نباید موتو رنگ کنی

فعلا اره ضررداره

بله داره

بله بوشم بتون بخوره ضرر داره

اره تا ماه آخر ضرر داره . ماه نهم میتونی رنگ کنی

خیلیییی زیاااد ضرر داره

من شامپو رنگ بدون امونياك استفاده كردم

من دکترم گفت آرایشگاه ک میری رنگ میکنن تهویه باید مناسب باشه بو نباید زیاد بهت بخوره
موهای من کلا سفید شده

همه موهامون سفید میشههه😅😄😁

بله خیلی حتی دکترا میگن تو دوران شيردهی هم رنگ نکنید برا بچه ضرر داره

ماه آخر میتونی رنگ بدون آمونیاک بزنی ولی از الان نمیتونی رنگ بزنی ضرر داره

بله ضرر داره

بلههه

اره

بله داره

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری