خانما وزن بچه و بقیه چیزاش چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

وزنش خوبه 1 کیلو
من 31 هفته رفتم 1500 بود

چند هفته این سونو رو رفتی

خوبه همه چی
سعی کن بیشتر تقویت بشی وزنش هم خوب بره بالا البته الانم نرماله

اره خوبه همه چیزش خودت رو تقویت کن وزنش بره بالا

قدش ننوشته؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🌈 مامان جوجه🐣🌈 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۷ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌙 لین مامان 🌙 لین ۱۱ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی