خانما عذر میخوام پسرم روزی ۵ ۴ بار پی پی میکنه ، طبیعیه ؟؟؟

۵ پاسخ

اره عزیزم اگه ابکی نی

پی پیش شله؟یا خیلی بو بد میده؟

اگه آبکی نیست طبیعیه

سلام عزیزم من یه کانال دارم توی روبیکا به اسمه (🦋غذای کودک🦋) لینکش تو تاپیکام هست دوس داشتی عضو شو💕👍

اره طبیعیه اما بعد از هر بار شستن قشنگ کرم بزن براش یا پودر بچه که پاهاش نسوزه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری