حبوبات ب یچه هاتون میدیدن نفخشو میگیرین یانه؟؟

۴ پاسخ

آره حتما

بله باید گرفته بشه ۲۴ ساعت

بله ۲۴ ساعت باید بزاری بخیسه

حبوبات واسه معدشون خوب نیست. بنظرم بهتره اول سویقشونو امتحان کنی واسش

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان هانا🩷🎀 مامان هانا🩷🎀 ۱ سالگی