۱۰ پاسخ

نوش جونت عزیزم تأثیری هم داره منم تو دوران پریودی خیلی خونریزیم زیاده و درد دارم نمیدونم چ کنم

نوووش

طبعش سرده فک کنم دختر

آویشن سرده نه؟

کاش منم پریود شم

نوش جان

نوش جونت

چقد دلم خاست

نوش جونت دختر 🥰

نوش جان

سوال های مرتبط

مری مری قصد بارداری
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری