کسی از این سونو سر درمیاره؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

سرویکس ٤١ عالیه

من ٣٧ بودم
مال تو بهتر

٢٥ خطر

مال تو عالیه NTهم چون عدد کمتر از دو

femaleیعنی بچه شاید دختر

همه چیش عااااالی💜نینی بلا دخترم که هست🥰🥰

بچه تازه ب دنیا میاد ۵۵ سانت😂

اولین بار میبینم انتی جنسیت بنویسن اکثرا حدس میزنن

همه چی خوبه عزیزم😊

همه چی خوبه عزیزم.

بچتون دختره
تیغه بینیش مشخصه
ضربان قلب۱۶۲
اندازه دهانه رحم ۴۱
تاریخ زایمان طبیعی۲۲ آذر
عدد انتی ام اوکیه
جفتت قدامی اگر اشتباه نکنم و پایین
قدش ۵۵ سانت
الان ۱۲ هفته ۱ روزش

جفتت قدامیه جنسیت هم دختره
9/22 هم تاریخ احتمالی زایمانته

همه چیت خوب و‌نرماله

طول سرویکست خیلی خوبه
استراحت مطلقی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان مامان پسر ودختر مامان مامان پسر ودختر ۲ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهفتم بارداری