کسی سر درمیاره از آزمایش ان تی؟

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم
با خانومای دزفولی گروه زدیم برای اقدام و بارداری
دوس داشتی بگو عضوت کنم♥️

جوابش خوبه خداروشکر
و اینکه آسپرین بالای ۳۵ سال به همه میدن چیز بدی نیست

برات آسپرین تجویز میکنه دکتر

سوال های مرتبط

مامان هانا و هاکان💙 مامان هانا و هاکان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی
مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 هفته سی‌ودوم بارداری