سلام عزیزان
کسی از ازمایش ان تی سر درمیاره

تصویر
۱۰ پاسخ

عالیه

عزیزم چه آزمایشی رفتی ؟؟؟دکتر واسه من گف آزمایش غربالگری سه ماهه دوم مینویسم واست

همه چیز عالیه خداروشکر.
جنسیت بهت نگفتن؟

خوبهههه

خوبه همه چی خداروشکر ان شاءالله سلامت بیاد بغل مامان جونیش😍

این برگه مربوط به آزمایش غربالگری سه‌ماهه اول بارداری هست.
خلاصه جواب آزمایش:

🔹 نتیجه کلی:

Down Syndrome (سندروم داون): Screen Negative → یعنی ریسک کمتر از حد خطر هست.

Trisomy 18/13 (تریزومی ۱۳ و ۱۸): Screen Negative → یعنی ریسک پایین‌تر از حد خطر هست.


🔹 اعداد مهم:

سن مادر: 29.8 سال

سن بارداری: 12 هفته و 6 روز

NT: برابر 1.00 mm (طبیعی)

PAPP-A: 0.94 MoM (نرمال)

Free β-hCG: 1.22 MoM (نرمال)


🔹 ریسک‌ها:

ریسک نهایی سندروم داون: 1 در 1790 (خیلی پایین‌تر از عدد برش 1 در 250 ⇒ خوب و طبیعی)

ریسک تریزومی 18/13: 1 در 9900 (خیلی پایین ⇒ طبیعی)


✅ تفسیر: این آزمایش منفی هست و نشان می‌دهد که جنین در معرض ریسک بالای سندروم داون یا تریزومی ۱۳/۱۸ نیست. یعنی جواب خوب و طبیعی است.


---

ریسکش پایینه خداروشکر خوبه

همه چیز نرمال خداروشکر

بزار الان برات می‌فرستم هوش مصنوعی جوابشو بده

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هانا و هاکان💙 مامان هانا و هاکان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی
مامان آلما کوچولو❤️😍 مامان آلما کوچولو❤️😍 ۲ ماهگی
مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری