۷ پاسخ

عزیزم کجای دلت هست؟دکتر بتا رو دید گفت خوبه ؟

طبیعیه عزیزم

عزیزم علایم دیگه ای داری . انشالله سالم میاد بغلت

عادی دردای پریودی

اره اوایل اینطوریه

تا دو ماه همینه نگران نباش😊

اولشه نترس یه چندروز بگذره اون دردا و حالتا ازبین میره

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۶ سالگی