چجوری بچه هاتون گوشی ترک کردن

۲۱ پاسخ

بهش نمیدم

از وقتی اینستا قطع شده کلا گذاشت کنار🤣🤣🤣🤣خداروشکر قبلش بدبخت بودم جرات نمی‌کردم گوشی دست بگیرم

از اول عادتش ندادم
هرجا رفتیم وسیله بازی براش برداشتم
حالا هم خودش هرجا میریم کلی وسیله برمیداره که سرگرم باشه.شاید باهاش بازی نکنه ولی برمیداره

الان مدتیه اصلا گوشی دست نمیگیره
قبلا که بهش میدادم گاها فقط فیلمای خودش رو میدید
که دیگه اونم نمی‌بینه و گوشی مطلقا کنار گذاشته شد
اینستا و اینا رو نمیدونه چیه اصلا ندیده

یه تصویر وحشتناک دید ،دیگه نگرفت

چشمش درد میکرد بردم دکتر گفت چشمش عفونت کرده بعد گفتم دکتر گفت اگه گوشی نکاه کنه مثل کور ها باید عینک بزنه دیگه بعد گوشی نکاه نمیکنه بعضی موقع گوشی زنعموشو برمیداره یکم نگاه می‌کنه میزاره کنار

عادت نداره اصلا

تقریبا ۳ماهی میشه دیگه بهش نمیدم الان تو این وضعیت بعضی روزا میدم میره عکسا رو نگاه میکنه ولی خیلی خیلی کمش کردم اونم اگه بدم در حد ده دقیقه

باباش براش گوشی خریده علاوه بر مخالفت من
بازی نمی کنه ولی از اول گوشی ندادم بهش الان که گوشی شخصی داره هم بازی نمی کنه شاید روزی ده دقیقه بگیره دستش باز می‌زاره

چن تا انیمیشن ریختم رو فلش زدم تلوزیون سرگرم اون شد
دیگه. ترک شد خداروشکر

بازیهاشو پاک کردم . اینستام که قطعه کلا ترک کرده

تو خونه نميخواست گوشي ولي بيرون رفتني ميدادم ييار گوشيمو كوبيد زمين بعد اون گفتم نه گوشيمو شكستي ديگه اجازه نداري دست بزني نهواست

اینستای خودمو مخفی کردم دیگه اصلا به گوشی من دست نزد یکی دپ بار بهونه گرفت بهش گفتم پاک شده دیگه نمیاد بعد اون همسرم شبا نیم ساعت میداد گوشیشو نگاه می‌کرد الانم چند روزه اینستا قطع کلا گذاشته کنار

اول اینکه خودتون کمتر کار کنید، بعد اینکه با گریه هیچ بچه ای چیزیش نمیشه اگه گریه میکنه نهایتا یه روز

من ک متاسفانه هنوز نتونستم گوشی رو ازش بگیرم😔

نمیدم دستش تو خونه که اصلاااااا
فقط بیرون مجبور بشم جایی باشه
حوصله ش سر بره در حد نیم ساعت بازی میکنه
قانون گذاشتیم فقط گاااهی بیرون از خونه و خداروشکر قبول کرد و کلا زیادم عادت نداره که همون بیرونم همیشه دست بگیره

همه بازی ها و نرم افزارام رو پاک کردم ،دیگه دید هیچی نداره خودش گذاشت کنار

من گوشی ساده قدیمی بود از اونا گرفتم

یه وقتایی مثل الان که خاب گوشی رو برمیدارم یه دوری بچرخم فضای مجازی

خودتم نباید ببینی..جلو چشمش نباشه

خیلی قاطع برخورد کردم

گوشی؟!موبایل متظورتع؟اصن ندادم ک ترک کنه

سوال های مرتبط