۱۳ پاسخ

نه خوبی

تا ۹۲قند ناشتا معمولیه نه عزیزم قند نداری و خیلی هم عالیه نگران نباش

یک ساعت بعد من ۱۳۸ بود گفت لب مرز .باز باید ببینی رنج ازمایشگاهت چیه

سلام ازمایش قندت چقدر شد ؟
ازمایش چکابم دادی؟

خوبه

رعایت نکنی زیاد میشه مواظب باش

اوکیه عزیز

عاليه

عالیه

خوبه عزیز

خوبه

اوکیه. ولی بازم رعایت کن

اوکیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم روزهای ابتدایی تولد