بیبی چک روژان خوبه یا نه؟؟

۷ پاسخ

آره من چهار روز قبل موعدم هاله انداخت

من روژان زدم بعد ۴روز تاخیر ولی منفی نشون داد پس چرا پریود نمیشم مشکلی ام ندارم البته قرص ال دی مصرف کردم مرتب ۲۱روز

عالیه .

عالیه

خیلی خوب

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری
پناه پناه قصد بارداری
heliyaaa heliyaaa قصد بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان قندک مامان قندک قصد بارداری
مامان دلــویـــن🧸🍓 مامان دلــویـــن🧸🍓 هفته سی‌ام بارداری
زودتر بیا تو دلم شیرینم🐣🥹 زودتر بیا تو دلم شیرینم🐣🥹 قصد بارداری