مامانا معاینه لگن برای زایمان اجباریه؟

۶ پاسخ

سلام خانماخوبین سونووزن تاچندهفته فرصته ک بریم.وآیاواجبه .موقع زایمان ک مشخص میشه وزن درسته یان

من که زایمان اولم نرفتم

بهتره نری برا تحریک اذیتت میکنن بهتره خودت برات درد زایمان بیاد

من ک ن تحریکی رفتم ن لگن

برای طبیعی در هفته های بالا38به بعده

نه اجباری نیس

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری