۳ پاسخ

منم زیاددارم

بله طبیعیه اگه همراه با خارش و سوزش و بوی بد همراه نباشه

منم دارم خیلی زیاد آبکی هم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری