پیاز دوتا ریز کن سبک ک شد زردچوبه بزن
یکم رب بزن رب از خامی در شد حبوبات هایی ک خیس کردی رو بریز توش(نخود-لوبیا_عدس)و بلغور گندم خیس شده (من حبوبات هام از قبل پخته بودم )
گوشت و آب گوشت و آب قلم هم میتونی بریزی
ک من فق گوشت چرخ کرده ریختم
تا دوسه ساعت هر چند دقیقه هم بزن ک ته نگیره
مال من ک خیلی خوشمزه شد 😍
امید وارم دندوناش راحت درشه عزیزم
منم تصمیم دارم اما بلد نیستم
منحس کردم داره در میاره پختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.