یعنی میشه ده سانت باز باشیم و بچه نیاد پایین؟

۶ پاسخ

بله من تو بیمارستان یکیو دیدم دقیقا ده سانت باز شده بود بچه نیومده بود سزارینش کردن یکی دیگه پنج سانت بود پیشرفت نکرد سزارین

آره امکانش هست

نه دیگ فول شی سرش دم واژنت انگاری داری دشوی برزگ می‌کنی ب طور سخت داره دشویت میاد

امکان نداره چون بچه اومده پایین که ده سانت شده

۶سانت موهای بچه دیده میشه ۱۰ سانت فکرشو بکن...

نه امکان نداره

سوال های مرتبط

مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 روزهای ابتدایی تولد