مامانا دیابتی چند هفته ختم بارداری دادن

۳ پاسخ

سلام خانوما بجم تا صب بيداره نميخوابه و فقد ڰريه ميكنه

مادرای دیابتی حتما باید سزارین بشن؟؟

منم دیابت دارم دکترم میره میاد میگه میتونی طبیعی زایمان کنی اصا گرفتار شدم بخدا دکتر اینقد استرس زا مگه میشه
حالا میرم سونو دکتر اونجا میگه ماشاالله دیابت داری بچت قشنگ تپلیه من نمیدونم چ اصراری ب پاره شدن من داره منی ک بچم همینجوریشم تو خطره مگه مغز خر خودم اونقد بچه رو تو کانال زایمان تو فشار بذارم

سوال های مرتبط

مامان ایهان
دوقلو ها مامان ایهان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد