سلام خانوما بجم تا صب بيداره نميخوابه و فقد ڰريه ميكنه
مادرای دیابتی حتما باید سزارین بشن؟؟
منم دیابت دارم دکترم میره میاد میگه میتونی طبیعی زایمان کنی اصا گرفتار شدم بخدا دکتر اینقد استرس زا مگه میشه
حالا میرم سونو دکتر اونجا میگه ماشاالله دیابت داری بچت قشنگ تپلیه من نمیدونم چ اصراری ب پاره شدن من داره منی ک بچم همینجوریشم تو خطره مگه مغز خر خودم اونقد بچه رو تو کانال زایمان تو فشار بذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.