ترشح نداشتن تو بارداری طبیعیه یا ن

۸ پاسخ

مال من بعضی روزا زیاد بعضی روزا اصلا ندارم مثل علاعم

همه بدن ها باهم متفاوت هستن و بارداری همه یکسان نیست و هورمون های زنان باهم فرق دارن ولی طبیعیه مشکلی نیست حتما که نباید ترشح داشته باشی عزیزم شاید سن بارداریت که بیشتر شد هورمون هات تغییر کرد جای نگرانی نیست

منم اصلا ترشح ندارم

من الان حالت تهوع ندارم اصلا فقط صبحا ۱بار وقتی بیدار میشم ولی ترشح بی رنگ زیاد دارم سوزش معده دارم.
سنگینی معده دارم
همه علائمشون مثل هم نیس عزیزم

آره طبیعی
منم بارداری اولم نداشتم

هفته ۱۰ ۱۱ میاد

مرسی ازتون

اره نگران نباش یا هست و زیاده یا کم یا نیس شایدم بری جلو تر بیاد

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری