خانوما کیا ترشح بارداری نداشتن حس میکردن‌پریودمیشن

۳ پاسخ

استرس نداشته باش
اگه این حس داری دل درد اینا داری عادیه منم دارم دکتر بهم شیاف داد
میخوای دکتر برو آزمایش بده خیالت راحت کن

من مثه هر ماه بود رقیق و بی رنگ

داشتن یا نداشتن؟

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته نهم بارداری