۷ پاسخ

علایم نداشتم خداروشکر و تازه شکم هم نداشتم هیچکی متوجه نمیشد باردارم😂

سلام عزیزم شما لک بینی داشتی دکتر برات شیاف داد یا سر خود استفاده میکنی

من حاصلش الان ۴ سالشه زبونش ۱۰ متره

چون خیلی زوده برای علائم همه میگن از هفته ۸شروع میشه

چرا من هیچ علائمی ندارم😥😥😥😥

توهم علائم نداری

یکی‌از آشناهای ما اینجوری بود هیچ علائمی نداشت یعنی اگه شکمش بزرگ نمیشد نمیفهمیدی بارداره،

سوال های مرتبط