علایم نداشتم خداروشکر و تازه شکم هم نداشتم هیچکی متوجه نمیشد باردارم😂
سلام عزیزم شما لک بینی داشتی دکتر برات شیاف داد یا سر خود استفاده میکنی
من حاصلش الان ۴ سالشه زبونش ۱۰ متره
چون خیلی زوده برای علائم همه میگن از هفته ۸شروع میشه
چرا من هیچ علائمی ندارم😥😥😥😥
توهم علائم نداری
یکیاز آشناهای ما اینجوری بود هیچ علائمی نداشت یعنی اگه شکمش بزرگ نمیشد نمیفهمیدی بارداره،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.