کیا تو بارداری علائم نداشتن ولی قلب بچه تشکیل شد

۸ پاسخ

منم مثل توام

من تا الان تقریبا هیچ علائمی نداشتم، الکی ب خودتون استرس ندین

زوده گلم 7،8 هفته ک تکمیل شد شرو میشه علائم

من .استرس نداشته باش

اولین علائمت چی بود؟

عزیزم خیلیا اینجورین استرس نداشته باش
منم علائم نداشتم فقط همش احساس میکردم دارم پریود میشم

من.

سر بچه اولم ویار خیلی داشتم خیلیییی
ولی اصلا الان ندارم
خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 هفته شانزدهم بارداری