سلام دوستان کیا درهفته ۵یا ۶ بارداری زیاد علائمی نداشتن

۱۰ پاسخ

واسه من تازه داره علائم شروع میشه عجله نداشته باش

من نداشتم الانم ندارم

من هیچی

من انقد علائم نداشتم و پریود میشدم ک تو هفته ۸ ام فهمیدم باردارم🫠

واسه من که از ۸ هفته شروع شد

مم الان هفته پنجمم.سینه هام حساسن.ترشحات سفیدرنگ دارم گاهی ودردهای مثل پریود

ولی من ۶هفته علائمم شروع شده دارم خیلی اذیت میشم

من تا الان اعلائمی ندارم 😂

من هیچ علائمی نداشتم

من نداشتم زیاد یعد تشکیل قلب شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری