کیا تو بارداری هیچ علائمی نداشتن

۱۰ پاسخ

من بچه اولم اصلا نداشتم علائم نفهمیدم کی باردارشدم کی بدنیا اومد شاغل هم بودم

سلام گلم از اولی فهمیدی بارداری یعنی سینه درد و دلدرد نداشتی؟؟
هیچی و هیچی

من 😂

من....

من دو تا بارداریم بدون علامت بودم

من بدون هچ گونه علائم

من سر دخترم هیچ علائمی نداشتم ن تهوع ن هوس چیزی میکردم هیچی هیچیییی

من از ۱۱ هفته اومد سراغم قبلش نداشتم

من تا هفته ۶ حالت تهوع نداشتم ولی الان دارم

من اصلا حالت تهوع اینا ندارم

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی