۸ پاسخ

به این چیزا نیست ولی خیلی هارو دیدم پسر بودن

منم نداشتم تو دلیم پسر 😍

پسربود

اصلابارداری بی علائم نمیشه
ولی من سردخترم ویارنداشتم ولی دردولکه بینی خیلی داشتم اصلاولی عاشق شیرینی جات وآش رشته بودم
بچم‌دختربود

زن داداشم حالت تهوع واینانداشت ولی بچه هاش دختر بودن خودم حالت تهوع داشتم بچم پسربود،جاریم خواهر شوهرم حالت تهوع داشتن بچشون دخترشد،هرکس یجورهستش

بیشتر پسر

پسر منم علایم خاصی ندارم

پسر بود

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری