سلام خانما کی هیچ علایمی ندارن و جنسیت بجشون چی بود

۵ پاسخ

من سر دخترم اصلا علائم نداشتم خیلی کم حالت تهوع ...
ولی الان یکم حالت تهوع بیشتره و هنوز مشخص نیس چیع

من هیچ علائمی نداشتم/ پسره

من هم سر دخترم علائم نداشتم هم سر بچه الآنم ک پسره هیچ علائمی ندارم

دختر...

دختر‌

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری