۱۱ پاسخ

ویار زیاد ربطی ب جنسیت نداره هر کسی ی طوره بیشتر ب اسیدی بودن معده مربوطه

دختر 😍😍

پسر بوده

پسر عزیزم هیچ ویار و تهوعی ندارم فقط خیلی بیحالم و سنگین

پسر🥰

منم هیچ علاعمی حز گرسنگی ندارم

هفته هات بیشتر شه هوس یه چی میکنی منم هفتم پایین بود اصلا هیچی دلم نمیخواست

من سر بارداریم اینجوری بودم ویار هیچی نداشتم و حالمم خیلی کم بعد میشد و دختر باردار بودم

من با ویار وحشتناک تا ماه آخر
بچه پسر بود

ویار و جنسیت بهم ربط ندارن

منم هیچ علائمی ندارم فقط بعضی اوقات درد پریودی همش گرسنمه ضعف میکنم

پسر🤭

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری