خانمایی که جنسیت بچشون پسرچه علائمی داشتین بگید

۷ پاسخ

از ۸ هفته معده دردم شروع شد.حالت تهوع اصلا نداشتم ولی دوروزه بدجور حالت تهوع دارم. پاهام همیشه سرده شکمم سرده.‌موهای بدنم رشد نمیکنه خیلی کم شده. جنین سمت چپم بود فک میکردم چون چپه دختر میشه.چیزای ترش دوس دارم اب غوره بریزم رو گوجه بخورم یا ترشی هفته بیجار. الان دوروزه که حالت تهوع دارم نمیتونم هیچکدومو بخورم . دهنم تلخ و بی مزه میشه همش. مخصوصا چیزای شیرین اصلا دوس ندارم اگه بخورم دهنم بی مزه میشه نفرت دارم

هیچ حسی نداری و زش میشی

من همچنان تو۱۶هفته هیچ علائمی ندارم
گاهی یادم میره باردارم
حتی یکبارم حالت تهوع نداشتم یا بالا بیارم
انتی قطعی گف پسره

دختر باشه زشت میشی پسر باشه خوشگل

جواااب

درخواست دوستی بفرس گلی

پسر دوست داری؟😍

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری