کیا تو بارداری علاعم نداشتن

۲ پاسخ

من زیر چشمم پف کرده ،اشتهام زیاد شده یکم دیگه پیش برم همه متوجه میشن

تازه شروع بارداریه من علائمم از ۱۰ هفته شروع شد

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی