سلام ببخشی مزاحم میشم. کسی از قرص لاکتوفم استفاده کرده میدونه برای چی خوبه. ممنون میشم راهنمایی کنید
سخت نیست عزیزم با بچه کوچیک و بارداری؟ من شوهرم دائم میگه برای بارداری دوم من خیلی میترسم
منم ندارم
منم ندارم فقط درد سینه دارم
منم همینطور هیچ علائمی ندارم
منم همینطور
من
عزیزم من دارم وارد ۱۸ هفته میشم علائمی ندارم فقط اولا سینه درد
من😐😐😐😐
منم همینطور 😁
من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.