هیچ علایمی از بارداری ندارم کیا مثل منن ؟

۱۱ پاسخ

سلام ببخشی مزاحم میشم. کسی از قرص لاکتوفم استفاده کرده میدونه برای چی خوبه. ممنون میشم راهنمایی کنید

سخت نیست عزیزم با بچه کوچیک و بارداری؟ من شوهرم دائم میگه برای بارداری دوم من خیلی میترسم

منم ندارم

منم ندارم فقط درد سینه دارم

منم همینطور هیچ علائمی ندارم

منم همینطور

من

عزیزم من دارم وارد ۱۸ هفته میشم علائمی ندارم فقط اولا سینه درد

من😐😐😐😐

منم همینطور 😁

من

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری