۱۶ پاسخ

اینکه میگن علائمی نداشته باشی مخصوصا حالت تهوع، پسره !
راسته؟

من الان ۱۵ هفته هستم و از اول هیچ علایمی ندارم و خدا رو شکر همه ازمایشام و سونوم نرماله

منم ندارم

منم زیاد تهوع و اینا ندارم
فقط گاهی یه کوچولو درد و اینا دارم و سنگینی معده
یه کمم که غذا میخورم انگار یه پاتیل غذا خوردم آنقدر سنگینم و همش خوابالوام

منم ندارمممم🤣سونو قلبم نرفتم استرسی منو گرفته ک نگم برات

منم هنوز هیــــــچ علائمی ندارم

ربطی به علائم نداره به این چیزا توجه نکن خوب غذاربخور خوب بخواب و استراحت کن گوشت به دهن دکترت باشه

منم ندارم

برای شما فعلا شروع نشده

منم هیچچچچچ علائمی نداشتم اتفاقا برای منم حیلی حالم نگران کننده بود 😂

خوشبحالت...برا منم دعا کن...لکه بینی دارم

بنظرتون علایمی نداشتن خوب یابد

منم علایم ندارم تو صدای قلبشو شنیدی

اره منم هیچ هیچ علایمی ندارم

بله من فقط زیر دلم گاهی تیر میکشه

من دارم جون میدم از تهوع

سوال های مرتبط