خانوما کیا اوایل بارداریشون سینه درد نداشتن

۴ پاسخ

منم‌ درد نداشتم

من اصلا نداشتم نه درد نه حساسیت
تازه تازه یکم دست میزنم اذیته

من فقط گاهی وقتی نوکش سفت میشد

من سینه هام سنگین شده یکم درد داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آسمان آبی مامان آسمان آبی هفته بیست‌ویکم بارداری