۴ پاسخ

بد مزه نیس این شیرخشک؟ دختر منم مشکوک به حساسیت به پروتئین گاویه . هم اسهال داره هم دور مقعدش شدیدا سوخته در حد زخم که خون بیاد خوبم نمیشه

منم ب بچم میدم الان دو روز مدفوعش سفت

نه برای پسر من یبوست نیاورد

برا بچه من که نیورد یبوست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی
مامان ريماس🖇️🫀ريهام مامان ريماس🖇️🫀ريهام ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🧸 مامان امیرعلی🧸 ۱۲ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۳ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری