برا من متذونیدازول داد دو ورق خوردم روزی دوتا میشه گفت ۹۰ درصد خوب شدم گاهی ترشحات دارم که طبیعیه اونم یه مقدار کم پمادم خودم میزنم موضعی یک درصد که گاهی خارش دارم از رو مخصوصا موقع اصلاح که اونو خپب میکنه
من ۱هفته استفاده کردم
خییییلی بهتر شدم
ولی کاملا خوب نشدم
دکتر گفت تا میتونی مایعات بخور
خوب نشدی، ماه بعدی معاینه میکنم
من ۶روز استفادع کردم خوب شدم
من ۳ روزه استفاده میکنم بهتر شدم
من س بار استفاده کردم خوب شد
یک هفته استفاده کن خوب میشی
من رفتم دکتر معاینه کرد بیو جر موسید داد گفت ۲بار در روز بزن تا ۷شب. عفونت سبز داشتم
من قرص واژینال کلوتیزول مصرف میکنم
بله من هنوز تو دوره درمانم خیلی بهتر شدم خداروشکر
من عالی بود
من خیلیییی ترشح زرد داشتم تقریبا یه هفته استفاده کردم خیلی خیلی خوب شدم
تاپیک واسه ده ماه قبله بنده خدا بچش الان بزرگه😂
من استفاده کردم واژینال خوب شد
خارش هم بیرونی استفاده وردم جواب میداد
منکه خسته شدم از این عفونت سایید مارو والا
ببخشید علائمی ک متوجه عفونت میشین چیه؟
برای من پمادش اثر نمیکرد شیافش رو استفاده کردم خوب شدم
والا ۲ باراستفاده کردم خوب نشدم باز
امروز گفتم باز پماد داد دکتر گفت این بار خوب نشدی باید معاینه کنم
تو بارداری مگه معاینه خطرنیس😐
من دو بار استفاده کردم خوب شدم کامل
تا وقتی استفاده میکنم خوبه همینکه استفاده نمیکنم باز برمیگرده
۴روزدیکه باید استفاذه کنم
من طبق تجویز دکترم ۵ شب استفاده کردم و اوکی شد خداروشکر
اول ک میزاشتم میسوختم ولی الان اوکیمدیگه
من قرصش استفاذه میکنم
منم از اول بارداری ترشح سبز دارم نه خارش داره ن سوزش ن بو
هرچی ام پمادو قرص داد دکتر هیچی ب هیچی ی ذره ام خوب نشدم
من کلوتریمازول ۱درصد استفاده میکنم خیلی خوبه هروقت خارش بیرونی داشتی به بدن میزنی نه داخل خوب میشی البته بستگی به نوع عفونتت داره
من ۳ شبه استفاده کردم
حتما قرص پروبیوتیک مصرف کتید که دوباره نیاد
من استفاده کردم سر دخترم اوک شد اینبار هم داشتم ولی کم ۱ هفته استفاده کردم خوب شدم
چرا همه عفونت میگیرن تو بارداری😕😐
خوب میشه باز دوباره بر میگرده ماه چهارم و تا حالا چهار دوره استفاده کردم🥴
سوال منم هست دکتر به منم داده میخوام استفاده کنم ببینم چی میشه 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.