۳ پاسخ

مقدار کمی داخل ببری کافیه و کمی هم به بیرون یزن سریعتر درمان میشه

اره من استفاده کردم یه مدتی خوب شد دوباره باز عفونت گرفتم من دکترم گفت سه سانت داخل ببرم

من چندبار استفاده کردم ،، اپلیکاتور ازون کوچیکا استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩵 مامان هدیه امام رضا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری