۳ پاسخ

سلام نه کامل پر نمیکنم

بادست بزن حتمابااپلیکاتورلازم نیس ک

بعد سرکلاژ گفت استفاده کنی؟یاعفونت گرفتی بعدش؟

سوال های مرتبط

مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری