۶ پاسخ

یه بندانگشت بیشترداخل نره

نه گلم فک نکنم
من حتی قرص واژینالم گفت با دست بزار بدون اپلیکاتور
با دستت بزن

بله دقیقا با اپلیکاتور و اندازه تقریبا دو تا بند انگشت ببر داخل

اره عزیزم

اگه هماتوم داری نباید واژینال استفاده کنی

پماد واژینال داده ینی؟؟؟ یا موضعی

سوال های مرتبط