پماد برای عفونت رو با اپلیکاتور استفاده میکنید؟؟

۲ پاسخ

بله فقط یک سوم اپلیکارتو رو میدید داخل.
ولی داخلش باید پر بشه از کرم و کامل تخلیه کنید.

بله یه بند انگشت اپیلکاتور باید بدی تو

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری