۲ پاسخ

باید به دکتر بگی...باد کردن یه عضو طبیعی نیست..یا باید هر دو پا باشه یا اگه یکیه باید مشورت کنی

رو زمین دراز بکش پاتو رو‌مبل یا دیوار بزار من الان تو همین حالتم تا ورمش کم شه😁

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد