خانوما شما واسه بچه هاتون لالایی میزارین ؟؟؟

۴ پاسخ

نه گاهی صدای سشوار برای ارامش و در حالت عادی قران میزارم باهاش میخونم یه صوت خیلی زیبا وارام بخش با صدای اسلام صبحی مثلن واقعه یا الرحمان

دختر من با صدای سشوار اروم میشه 😐😅

خودم وقتی باردار بودم برا دخترم میخوندم همون زمزه الان انگار برا این آشناست و آرومش میکنه

من خودم براش میخونم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی