اگه ۳۷ هفته زایمان کنیم بچه رو نگه میدارن

۱۰ پاسخ

ن عزیزم. بچه از 35 ب بعد کامله کامله. اصلا نگه نمیدارن. عروس خالم 35 ب دنی اورد. خواهرم 36. هر دو. ی روز مرخص شدن

نه بابا نمیره

نه عزیزم اصلا

نه کامل دیگه

من۳۵هفته و۶روز سزارین اورژانسی شدم ب دلیل کاهش حرکت وزن دخترعزیزم ۲۶۰۰بود خداروشکردستگاه هم نرفت

نه عزیزم

نه فکر نکنم

نه عزیزم

نه شاید چند ساعت مراقبت بره

نه...

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری