اگه هفته ۳۷ و ۵ روز زایمان کنیم نی نی چیزیش نمیشه

۸ پاسخ

نه عزیزم بچه ۳۶ هفته به بعد کامل

من ۳۷ و ۵ کیسه ابم پاره شد زایمان کردم
بچمم اوکی بود

من 37 هفته و 6 روز زایمان کردم مشکلی نبود که

نه الان هفته 38هستی دیگه

نه کاملع

من ۳۷ هفته و ۵ روز،سزشدم

نه از 36کامله دیگ

نه انشالله کامله

سوال های مرتبط

مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان آلما کوچولو❤️😍 مامان آلما کوچولو❤️😍 ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری