کسی بوده نی نی ۳۷ هفته به دنیا بیاد؟ مثلا ۳۷+۵ روز؟

۸ پاسخ

من دقیق ۳۷ خفته زایمان کردم
۳۳هفته امپول ریه زده بودم
نگران نباش

دخترم ۳۶ هفته و ۲ روز به دنیا اومد سالم بود وزنشم خوب بود فقط چون پروسه زایمان طولانی شد و کیسه آب رو زود پاره کردن دخترم اکسیژن کم آورد و یکم بی حال بود برا همین دستگاه گذاشتن .
راستی من آمپول ریه هم زده بودم ‌

من ۳۷ و ۶ روز وقت سزارین داده دختر خالم ۳۷ و ۱ دنیا اومد هیچ مشکلی نداشت مال جاریمم ۳۷ و ۵ دنیا اومد هیچ مشکل نداش

من بیستم وقت دارم که میشم37هفته و6روز

بله برا من ۳۷ ۴ روز بودم

بچه خداروشکر کامل بود
هیچ مشکلی نداشت
۳کیلو ۲۰ بود
طبیعی به دنیا اومد دلیلی نداشت

من ۳۷هفته و۶ روز دخترم به دنیا اومد

۳۶ هفته و ۳ روز بدنیا اومدش

سوال های مرتبط

مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی