من دقیق ۳۷ خفته زایمان کردم
۳۳هفته امپول ریه زده بودم
نگران نباش
دخترم ۳۶ هفته و ۲ روز به دنیا اومد سالم بود وزنشم خوب بود فقط چون پروسه زایمان طولانی شد و کیسه آب رو زود پاره کردن دخترم اکسیژن کم آورد و یکم بی حال بود برا همین دستگاه گذاشتن .
راستی من آمپول ریه هم زده بودم
من ۳۷ و ۶ روز وقت سزارین داده دختر خالم ۳۷ و ۱ دنیا اومد هیچ مشکلی نداشت مال جاریمم ۳۷ و ۵ دنیا اومد هیچ مشکل نداش
من بیستم وقت دارم که میشم37هفته و6روز
بله برا من ۳۷ ۴ روز بودم
بچه خداروشکر کامل بود
هیچ مشکلی نداشت
۳کیلو ۲۰ بود
طبیعی به دنیا اومد دلیلی نداشت
من ۳۷هفته و۶ روز دخترم به دنیا اومد
۳۶ هفته و ۳ روز بدنیا اومدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.