نی نی منم به دنیا اومد 😍 عجله داشت ۳۷ هفته اومد 🙂

۱۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم ان شاالله خوش قدم باشه ، چن کیلو بود؟ چرا زود زایمان کردی؟ منم وزن بچم کمه بخاطر خون رسانی کم دکتر گفته ۳۷ هفته ختم بارداری الان میترسم یوقت دستگاه نره وزنش ۱۳۰۰ بنظرت تا اون موقع به ۲ خوردی میرسه؟

بع سلامتی عزیز چندکیلوبوددستگاه نرفا

سلام عزیزم بسلامتی انشالله
ترشح ک داشتی خیلی شدید بود؟واسه نشتی کیسه اب اخه منم چند روزه ترشح دارم ولی ماما گف مشکلی نیس اگ بچه تکون میخوره

آخی بسلامتی 😍
وقت و حالو حوصله اش رو داشتی برامون از تجربه زایمانت بنویس🌷

به سلامتی منم 37هفتم انگار درد دارم اجی چند کیلو بود تو دستگاه نرفت

به سلامتی؟

بچه دستگاه نرفت؟
وزنش چقدر بود؟
۳۶ و چند روز بودی؟

طبیعی یا سزارین؟
دستگاه نرفت؟
علائم زایمان زودرس داشتی؟

عیعیعیی خدا مبارکه عزیزمممممم🥺😍♥️

مبارک باشه عزیزم انشالله که قدمش خیر باشه😍😍

مبارک باشه طبیعی دستگاه نرفته؟

بسلامت

ای جان بسلامتی گلم مبارک باشه

مبارکه انشاالله قسمت ماخسته دلان بشه🥲

بسلامتی عزیزم
قدم نو رسیدتون مبارک ❤️

عزیزم بسلامتی دقیقا چند هفته بودی

مبارکت باشه عزیزم ❤️

جدی خیلی مبارکه ولی طبیعی بودیاسزارین

عی جانم خوش بحالت🫠🤍

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💓 مامان پرنسس💓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان رستا خانم 😍 مامان رستا خانم 😍 ۵ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۰ ماهگی
مامان نسیم مامان نسیم ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان مامان فسقلی هام مامان مامان فسقلی هام روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد