من اول ۳۸ بچم دنیا اومد ۲۷۰۰ بود سزادین بودم
عالیه
نه خوبه
منم ۳۷ هفته و سه روز ۲۵۰۰ بود
چرا اصرار دارین وزن بچه بالا باشه اتفاقا بچه کوچیک راحتتره هم از لحاظ زایمان هم نگهداری
به مقدار کمه من ۳۵ هفته و۴ روز ۲۶۵۰ بود رفتم الان حداقل باید ۳باشه البته بستگی به ژنتیک داره جثه خودت یا همسرت کوچیک باشه بچه هم ریز میشه
عزیزم چیا خوردی بچه وزن گرفته
نه خوبه نرماله
نه عزیزم خوبه بنظرم تا ۴۰ هفته ۳۵۰۰ میشه
نه عالی تا آخر بارداری میشه بالای ۳ کیلو
منم بچم ۴۰ هفته دنیا اومد ۲۷۰۰ بود وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.