خانما من ۳۷ هفته و ۵ روزم نی نی ۲۷۰۰ هست کمه؟؟

۱۰ پاسخ

من اول ۳۸ بچم دنیا اومد ۲۷۰۰ بود سزادین بودم

عالیه

نه خوبه
منم ۳۷ هفته و سه روز ۲۵۰۰ بود

چرا اصرار دارین وزن بچه بالا باشه اتفاقا بچه کوچیک راحتتره هم از لحاظ زایمان هم نگهداری

به مقدار کمه من ۳۵ هفته و۴ روز ۲۶۵۰ بود رفتم الان حداقل باید ۳باشه البته بستگی به ژنتیک داره جثه خودت یا همسرت کوچیک باشه بچه هم ریز میشه

عزیزم چیا خوردی بچه وزن گرفته

نه خوبه نرماله

نه عزیزم خوبه بنظرم تا ۴۰ هفته ۳۵۰۰ میشه

نه عالی تا آخر بارداری میشه بالای ۳ کیلو

منم بچم ۴۰ هفته دنیا اومد ۲۷۰۰ بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۴ ماهگی
مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی