خوشگلا تو شیردهی تتو بدن ضرر داره؟!

۵ پاسخ

رنگ نمیگیره عشقم
نه بخاطر شیردهی بخاطر زایمان حداقل ۴ماه باید صبر کنیم

والا من شنیدم فیبروز ابرو هم ضرر داره و باید شیرتو بدوشی بریزی دور چ برسه به تتو بدن که عمیق تره

نه اصلا بی حسی هم نزن اگر فکر میکنی تاثیر داره من انجام دادم

منم میخواستم برم اما میگن مواد بی حسی به شیر انتقال پیدا می‌کنه.کار ضروری نیس میتونی صبر کنی چند وقت دیگه بزنی

نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۵ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی